Translate / Tłumacz

czwartek, 15 stycznia 2015

Prezenty

Witam

     Dziewczyny, jesteście cudowne, że tak podtrzymałyście mnie na duchu. Dziękuję za wszystkie słowa otuchy.
     Wczoraj listonosz doręczył mi wspaniały prezent, można powiedzieć, że jeszcze gwiazdkowy. W grudniu zapisałam się na konkurs do "Mika robótki", no i wygrałam, co było dla mnie ogromnym zaskoczeniem i radością. Przez pewne perturbacje komputerowo mechaniczne, prezent dostałam wczoraj. Ale dzięki temu przedłużyły mi się święta. Dostałam prześliczne bombki, jeszcze takich nigdy nie miałam. Na razie leżą na komodzie, a w przyszłe święta ozdobią moją choinkę.





Dostałam przecudnej urody dzwoneczki, których zupełnie się nie spodziewałam, więc są ogromną niespodzianką.  Już mam pomysł jak je wykorzystam w następne święta.




W pudełku znalazłam także dziurkacz z gwiazdką i śliczną gwiazdkę ze srebrnym śniegiem.





Bardzo dziękuję Moniko za prześliczne prezenty, całą rodzinką jesteśmy pod ogromnym wrażeniem, Twoich zdolności. Dzięki :)
   I to by było na tyle, chciałam się tylko pochwalić prezentami. Śliczne, prawda?

Pozdrawiam serdecznie w tę wiosenną zimę, pa

11 komentarzy:

  1. Dorotko, prezent wspaniały :)To nic, że po świętach, przecież tyle świąt jeszcze będzie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. So beautiful gifts!!
    Greetings.:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej, wspaniałe prezenciki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry.
    Proszę Pani Dorotko ja po Pani komentarzach u mnie zawsze się lepiej czuję. Komentarze od Pani są zawsze takie miłe i serdeczne. Dziękuję, że o mnie Pani nie zapomina.
    Prezenciki wspaniałe, na kolejne Święta będą cieszyć oczy. Proszę pozdrowić chłopaków. ^__^
    Dużo uśmiechów od rana do wieczora, Kuba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńka:) Przepraszam, ale przez przypadek usunęłam Twój przemiły koment u mnie na blogu:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję ! Jestem pewna, że w pełni Pani zasłużyła i nie powinna być zdziwiona swoją wygraną :) Piękne prezenty.

    Również pozdrawiam w tę wiosenną zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prezenty! Wyobrażam sobie jak się cieszysz :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezenty śliczne. Na następne święta na pewno Cię też będą cieszyć.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prezenty.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  10. Upominki super, moja paczka wysłana przed Świętami dotarła wczoraj i tez pełna bombeczek , czasami złośliwość jest nie do ogarnięcia , ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne prace i zasłużone prezenty i to bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń