Translate / Tłumacz

środa, 11 grudnia 2013

Czas podziękowań

Witam

    Dopiero teraz zauważyłam, i jest mi bardzo bardzo głupio, bo nie podziękowałam za tak miłe przyjęcie. Dusiu, Anulko, Teresko i wszystkie, wszystkie dziewczyny bardzo dziękuję.
Przyznam się, że długo zastanawiałam się nad swoim blogiem, nie wiedziałam jak zacząć, jak to ma wyglądać i czy w ogóle zaczynać. Czy to będzie miało jakiś sens, i wiecie, mogę teraz śmiało powiedzieć, że miało.



                                                             To dla Was

      Pozdrawiam serdecznie, pa.

2 komentarze:

  1. Dzięki uwielbiam kwiaty , a o tej porze roku- śliczne , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za piękne czrwone tulipany, bardzo je lubię. Jak dla mnie to po nowym roku może być już ,,Wiosna", za zimą nie przepadam. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń