Translate / Tłumacz

poniedziałek, 16 grudnia 2013

Znaleziska

Witam

       Porządki świąteczne to jest fajna sprawa. Powodują zadowolenie, albo wyrzut sumienia. U mnie właśnie wystąpiło to drugie. A to z tego powodu, że w szafce znalazłam zapomniany przeze mnie haft. Robię, przepraszam, robiłam go na życzenie młodszego syna.
 Pewnie miałam coś innego do roboty i dlatego ten haft wylądował głęboko w szafce.Normalnie wstyd i hańba...
Mam nadzieję, że po świętach zmobilizuję się i go skończę. A oto on -


No taki sobie wzór wybrał. Bardzo lubi zwierzęta.
        A właśnie, jak jestem przy zwierzętach, to już mam pierwsze "prezenty"



To jest tak zwany "świąteczny kot"


Nic tylko przykryć i zawiązać wstążeczkę.
         Życzę wszystkim dużo fajnych prezentów, nawet takich, pa.

3 komentarze:

  1. Fajny kotek! Chciałbym dostać taki prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny hafcik. Teraz musisz się zmobilizować i go ukończyć. Syn na pewno będzie szczęśliwy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, muszę koniecznie skończyć, bo syn już chyba zapomniał. Będzie miał niespodziankę.
      Pozdrawiam.

      Usuń