Translate / Tłumacz

wtorek, 16 października 2018

Odrobina letniej jesieni

Witam

     Moja kuchnia ma się dobrze, nawet upiekłam dwa ciasta w nowym piekarniku i nawet ich nie spaliłam. Chociaż, drugie ciasto upiekłam w rekordowym czasie dwudziestu minut. Nastawiłam piekarnik na grzanie i gdy się ugrzał wstawiłam ciasto. Po 20 minutach poczułam cudny zapach, a gdy zajrzałam do piekarnika ciasto było już cuuuuuudnie brązowe. I tu muszę się pochwalić, że wyszło całkiem, całkiem. Okazało się, że piekarnik nastawiłam na 250 stopni zamiast na 150, ot cała tajemnica.
    Gdy już uporałam się z kuchnią, wyjęłam nieskończone hafty. Stwierdziłam, że chyba pora je skończyć, zwłaszcza że chcę jeden z nich przeznaczyć na prezent.
Są to kwiaty i teraz żałuję, że robiłam je dwiema nitkami, lepiej by było trzema. Haft byłby pełniejszy, bardziej wyrazisty. No cóż, nie zrobiłam, ale i tak chyba wygląda jako tako.










    Z myślą o kuchni zrobiłam takie babeczki, miałam je oprawić w niebieskie ramki. Ale po zrobieniu jakoś mi nie pasują. muszę coś innego wymyślić, może jakieś filiżanki w niebieskie kwiatki, oczywiście jak znajdę takowy wzór.
A może jest chętna na pyszne babeczki, różowa, czyli ta pod spodem ma wymiary kanwy 15 na 15 cm.




Ta podwójna ma wymiary 18 na 15 cm .


I to by było na tyle, powoli zaczynam szykować hafty na święta, wiecie święta tuż tuż.
I tym miłym akcentem żegnam się z Wami, pa.

25 komentarzy:

  1. Haft z kwiatami jest śliczny, A te babeczki też szylam ☺. Wiszą w mojej kuchni razem z haftem kawy i herbaty ☺. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiaty cudne - dobrze ,że je skończyłaś:)Takie babeczki ładnie wyglądały by na kartkach - pomyśl o tym !

    OdpowiedzUsuń
  3. Kvietky sú krásne a muffiny tiež :-)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Haft z kwiatami wygląda pięknie, dwie nitki są ok, ja do poduszek używam trzech. A babeczki bardzo apetyczne, czekam na Twoje hafty bożonarodzeniowe, bo bardzo lubię tą tematykę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne hafty! Kwiaty wyglądają wspaniale!!!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne hafty!!!!!!!!
    Pozwolę sobie na stwierdzenie, że haft wykonany dwiema nitkami nie odstępuje nic, a nic tym trzy nitkowym. Sam wzór, kolorystyka są niezwykle piękne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwycający haft z kwiatami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dorotko fajnie, że kuchnia sprawuje się dobrze i służy Tobie :)) Ja przyznam szczerze, że jeszcze tak szybko ciasta nie upiekłam i to cud, że nie spaliło się Tobie przy takiej temperaturze :))). A hafty śliczne :))) Babeczki apetycznie wyglądają :)). Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  9. smakowicie dzisiaj u Ciebie :)
    a tulipany cudo!!
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś pięknego ten haft krzyżykowy. Podziwiam cierpliwość i talent. Moja koleżanka też ciągle coś haftuje. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń