Translate / Tłumacz

niedziela, 28 kwietnia 2019

Święta i po...

witam

     Święta minęły, a ja dopiero teraz mam chwilę czasu aby tutaj zajrzeć. Zresztą ostatnio jak tu byłam, też były święta, hi hi taki leniuch ze mnie.
Od sylwestra przygotowywałam się do kiermaszu wielkanocnego, oczywiście w między czasie robiłam tysiąc innych haftów, a najwięcej metryczek, których mam troszkę dość. Na kiermasz przygotowałam różne rzeczy, kartki, fartuszki, torby. No nie będę ukrywać, że nie poszło zbyt dobrze, ale byłam zdziwiona, że nie poszła żadna kartka świąteczna, a to oznacza że ludzie przestali wysyłać życzenia,  pozdrowienia. Szkoda, bo ja lubię wysyłać, dostawać. Co raz częściej dostajemy sms, mms z durnymi (przepraszam) wierszykami, filmikami. No cóż, chyba takie czasy, szkoda.
     Dobra, wracam do moich prac. Naszyłam fartuszków, to oczywiście pytano o rękawice kuchenne i fartuszki dla panów. Będę to miała, to oczywiście znajdą coś innego czego nie będę miała, ha ha.
A teraz parę zdjęć na potwierdzenie moich słów




















A takie kurki mąż mi kupił, i fajnie bo pięknie prezentują się na kuchennym kredensie.


     Muszę, a właściwie chcę pochwalić się jakie piękne i uwierzcie, pyszne baby drożdżowe wyszły mi w tym roku na święta. Mam kamienne formy do bab i powiem Wam, że cudnie się w nich piecze, lepiej niż w metalowych.




Tym pysznym akcentem kończę, bo jutro trzeba wstawać do pracy. Dobrze, że tylko dwa dni, a potem w...o...l...n...e :)
Życzę Wam miłego odpoczynku i nicnierobienia :), pa.

14 komentarzy:

  1. Myślę, że w tym roku można zwalić winę na polską pocztę, która "uszczęśliwiła" nas ogromnymi podwyżkami swoich usług... Ale piękne rzeczy przygotowałaś na kiermasz. No i te baby, szacun!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem Dorotko jak u Ciebie, ale u mnie na poczcie zabrakło znaczków. Poza tym odnoszę wrażenie, że nie wszystkie kartki dotarły do adresatek. Może stąd ten brak zainteresowania kartkami, a Twoje stoisko bardzo bogate :) przesyłam pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycam się Twoimi pracami na kiermasz! Cuda stworzyłaś! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są te Twoje obrazki krzyżykowe. Miłej majówki:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie się napracowałaś Dorotko! Mam nadzieję, że zdążyłaś nieco odpocząć, bo teraz pewnie znowu ręce masz pełne roboty :)
    ściskam mocno!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie to wszystko piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy wpis
    Dzięki, będę odwiedzać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesujące rozwiązania gratuluję. Zapraszam także do moich kul rozwiązań

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń