Translate / Tłumacz

wtorek, 26 listopada 2013

Nie tylko karteczki

Witajcie

     Dziękuję wszystkim za miłe słowa. Każde odwiedziny bardzo mnie cieszą.

Nie wiem czy coś rozsądnego napiszę, bo oglądam "Ekspres Reporterów". Normalnie ręce opadają na to co się wyprawia w tym naszym pięknym kraju. Albo się śmiać albo płakać.

     Dzisiaj niestety zdradziłam haft na rzecz drutów. Syn zamówił duuuuży szalik, więc siedzę i dziergam. A że to ma być "komin", więc robię na okrągłych drutach, a to się robi i robi. Mam nadzieję, że na święta zrobię.

     Masz rację Danielo, były czasy że człowiek łapał to co było w sklepach. Pamiętam, że jeździłam do Milanówka po nici jedwabne. Tam są  zakłady jedwabnicze.  Były to lata osiemdziesiąte, nici do tej pory mam. Razem z mamą nici te używałyśmy do haftu maszynowego. Haftowałyśmy na starych singerach,tylko trzeba było zdjąć ząbki. Nie jeden palec miałam przeszyty na wylot. To były czasy, w sumie  fajne.
     Dzisiaj chciałabym pokazać, że nie tylko kartki okolicznościowe robię. Popełniłam też parę większych
form.


Przyznaję się, że wyhaftowanie maków zajęło mi pół roku. Nie zawsze miałam czas, a i oczy mi wysiadały. Teraz zastanawiam się co z tym zrobić. Mam ochotę uszyć  poduszkę, bo prawdę mówiąc na ścianach nie mam już miejsca.  Myślałam aby stworzyć kolekcję poduszek właśnie z takimi kwiatami. A, zapomniałabym, przedstawiam to Miecia, mój kot "stodolnianiec". Czyli kot ze stodoły.
Trzymajcie się cieplutko, bo zbliża się wielkie zimno, pa.
   

5 komentarzy:

  1. Makiiiii przepiękne, widziałam je wcześniej w połowie. Efekt końcowy rewelacyjny:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał, ale cudny obrazek! Maki są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maki tak szybko przekwitają, że postanowiłam je utrwalić, dzięki za miłe słówko :)

      Usuń
  3. Dość długo byłam wpatrzona w koniki pasące się na łące czy to rzeczywiście można tak wyhaftować ,ale dobrać kolory to jest sztuką coś pięknego pozdrawiam .A w wolnej chwili zapraszam do oglądania moich robótek www.weronika.t15.org

    OdpowiedzUsuń