Translate / Tłumacz

czwartek, 5 czerwca 2014

Podaj dalej i śliczności od Moniki

Witam

   Któregoś dnia, kiedy przeglądałam blogi, u "Moniki na hamaku" znalazłam zabawę w "podaj dalej". Przeczytałam, popatrzyłam, pomyślałam i się zapisałam. No i właśnie wczoraj dostałam od Moniki cudną przesyłkę. Niosłam paczuszkę z poczty i aż mi się ręce trzęsły, bo miałam ochotę już na ulicy ją rozpakować. Bo koperta była prosta, ale coś dziwnego się w niej przesuwało, niby jakaś łopatka, albo duża lupa. Za nim doszłam do domu byłam zżarta przez ciekawość. I na reszcie w pokoju, na stole mogłam otworzyć i moim oczom ukazała się pięknie ozdobiona kuchenna deseczka, będzie pasowała do mojej kuchni



    Do tego były piękne serwetki, które można świetnie wykorzystać. Ja akurat mam bzika na punkcie zbierania serwetek, mam już nie złą kolekcję. Kiedyś pokażę.



    Monika pamiętała też o słodkościach, abym za bardzo się nie odchudzała hi hi, a do popicia dała przepyszne  i bardzo zdrowe herbatki


    A wszystko to przykryte było przepiękną kartką, w której Monika podziękowała za udział w zabawie. Kartka jest śliczna, bardzo dziękuję Moniko za takie cudne prezenty.




         Teraz zgodnie z tradycją ogłaszam u siebie zabawę "PODAJ DALEJ"  i tak:

1. Do zabawy zapraszam osoby prowadzące blog.
2. Trzy pierwsze osoby, które zostawią komentarz pod tym postem i wyrażą chęć udziału w zabawie,               otrzymają ode mnie własnoręcznie wykonany upominek. Na wykonanie i wysłanie upominków mam trzy       miesiące.
3. Tym samym osoby te zobowiązują się do zorganizowania zabawy u siebie na blogu, po otrzymaniu               prezentu ode mnie.
4. Ogłoszą u siebie na blogu zapisy dla trzech kolejnych osób.
5. W terminie do trzech miesięcy wykonają własnoręcznie upominki dla tych osób.

    Zapraszam do zabawy i zachęcam, bo dzięki temu możemy lepiej się poznać i na "żywo" podziwiać prace koleżanek blogowych.
    Dziękuję za miłe komentarze pod poprzednim postem, jest mi miło że trzymacie za mnie kciuki za udział w wystawie.
Serdecznie pozdrawiam i idę opychać się truskawkami, bo uuuuuuuwielbiam, pa.

22 komentarze:

  1. hejka zgłaszam się z wielką chęcią :)))
    Zapraszam Cię na moje rozdanie (trwa jeszcze tylko kilka dni ) do którego dołożyłam dziś trochę kosmetyków i biżuterii. Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Agnieszko, proszę abyś przesłała mi swój adres korespondencyjny. adres @ jest przy moim profilu.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Śliczny prezent dostałaś. Byłabym tak samo niecierpliwa jak Ty :))
    Z chęcią bym wzięła udział w zabawie, ale boję się brać na siebie jakichkolwiek zobowiązań, bo przy 7 miesięcznej córci i 3,5 letnim synku ciężko mi wygospodarować czas na robótki. Może w przyszłości będę bardziej otwarta na takie zabawy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Deseczka znalazła już swoje miejsce i wygląda super. Doskonale Cię Renko rozumiem, przy takich małych brzdącach rzeczywiście brakuje czasu. Ale mimo tego, że nie będziesz brała udziału w zabawie, to jednak prosiłabym Cię o adres :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Cieszę się, że spodobały Ci się prezenty, jeszcze raz dziękuję za udział w mojej zabawie :)) Z adresu możesz skorzystać.
    Pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, deseczka super wygląda na ścianie w kuchni, każdy ją podziwia, dziękuję.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Piękne upominki dostałaś :-) Deseczka też pasuje to tła Twojego blogu :-)
    Ja niestety też czasowo ostatnio nie wyrabiam, więc może kiedyś...
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Tosiu, rzeczywiście deseczka pasuje do bloga, ale zdjęcie nie oddaje całej jej urody.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Very beautiful gifts!!!
    Happy weekend,greeting.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dorotko, ja się bardzo chętnie zapiszę :) Piękną deseczkę dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu, że się zapisałaś do zabawy i proszę abyś podała mi Swój adres.
      Adres @ jest przy moim profilu.
      Pozdrawiam Dorota.

      Usuń
  7. Czyli paczuszka bardzo bogata, a nie tylko robótka i krótki liścik, jak to często bywa :D
    Mam nadzieję, że przyniesie Ci mnóstwo radości.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Upominki super , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękności otrzymałaś , deseczka urocza , pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna deseczka, super upominki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dostałaś fajne prezenty, gratuluje, dziękuje równiez za wizyte u mnie,zapraszam częściej, pozdrawiam serdecznie, Lena

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy trzecia osoba już się zgłosiła? Ja jestem chętna jeśli jest jeszcze wolne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Kasiu na moim blogu i zapraszam do zabawy. Czekam na adres korespondencyjny. Tylko muszę Cię uprzedzić, że to trochę potrwa, ale czekaj cierpliwie :) Pozdrawiam Dorota

      Usuń
    2. Kochanie, tym się nie przejmuj :) Sama dość długo zmagałam się ze swoim Podaj dalej :)

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń