Translate / Tłumacz

czwartek, 18 stycznia 2018

Spełnianie marzeń

Witam

    Nawet miesiąc nie minął, a ja robię nowy wpis, czyżbym wracała do świata blogowego ? Zobaczymy...
Święta minęły bardzo szybko, sylwester jeszcze szybciej, mamy nowy rok, nowe zamierzenia, nowe plany, nowe marzenia. Ja już dawno przestałam robić postanowienia na nowy rok, bo prawdę mówiąc nigdy nic nie wychodzi z tych postanowień, jedynie jest stres, nerwy i wyrzuty sumienia. Bo wiadomo - nie schudnę, nie wyładnieję, nie zrobię, nie uszyję. Takie jest życie.
    Ale mam takie jedno marzenie, to znaczy mam baaaardzo dużo marzeń. Jednym z nich jest własny, powtarzam WŁASNY domek z kominkiem, z sypialnią, z pracownią, z ogrodem. Coś dzisiaj dużo wyliczam, taki dzień wyliczankowy. Ale to marzenie jest, jak to się mówi "marzenie ściętej głowy", chyba raczej pozostanie w sferze marzeń urojonych.
    Ale wracając do marzeń realnych, to kiedyś w gazetce robótkowej zobaczyłam obraz , który bardzo mi się spodobał, a dokładnie mówiąc zauroczył mnie. Jest to obraz Kazimierza Starowicza "Widok na miasto".


Tak się nim zauroczyłam, że stwierdziłam, że muszę go wyhaftować. Przygotowania trwały niestety trzy lata, tak długo się zbierałam do tego projektu. Ale parę dni temu nareszcie zabrałam się i mam już "tyle"


Mam nadzieję, że zrobienie całości nie zabierze mi kolejnych trzech lat, zwłaszcza że nie jest to duży obraz, jego rozmiar to 216 x 162 krzyżyki. Postaram się w miarę przybywania haftu pokazywać kolejne etapy.
    Za to na razie odłożyłam pracę nad kwiatami, trochę jestem nimi zmęczona. Może jak poleżą miesiąc lub dwa i nabiorą mocy urzędowej, to będzie mi się lepiej nad nimi pracowało.







I to na tyle z moich aktualnych prac.
    Dziękuję wszystkim dziewczynom za bardzo miłe komentarze pod poprzednim wpisem. Dałyście mi motywację do dalszego działania, choćby prezentowego. Bo powiem Wam, że moje prezenty gwiazdkowe, które sama robiłam bardzo się podobały, widziałam to po oczach, a oczy nie kłamią :).

Trzymajcie się cieplutko w te śnieżne dni, bo nareszcie mamy namiastkę zimy, pa.

19 komentarzy:

  1. Dorotko nie rezygnuj z marzeń. Z własnego doświadczenia wiem, że jeśli czegoś się bardzo pragnie to można to osiągnąć. A postanowienia noworoczne robię każdego roku i chociaż wszystkich nie udaje mi się w pełni zrealizować to cieszę się, że chociaż coś poszło do przodu :) Trzymam mocno kciuki za Twój nowy haft i czekam z niecierpliwością na kolejną jego odsłonę :) i życzę Ci tego wymarzonego domu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Postanowień też za bardzo nie lubię, bo też ich nie realizuję. Potem jest takie małe rozczarowanie.
    A marzenia to nasze koło napędowe i warto je mieć, warto za nimi podążać. Pozdrawiam i życzę miłego wyszywania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzenia usza być, bez nich byłoby nudno

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzyć to mało trzeba je spełniać Dorotko- marzymy o tym samym, ściskam Anulka

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne prace powstają :)
    a marzyć warto zawsze... u nas marzenie bardzo podobne bo też o własnym małym kątku na ziemi :) trzymam kciuki żeby jednak udało ci sie je zrealizować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne marzenie, Adam ma nie lada zadanie.....ale co było by warte życie bez marzeń pozdrawiam ciepło Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wzory haftów wybrałaś, ale bardzo pracochłonne. Ja przy takich sporych projektach też potrzebuję odskoczni :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Ci powodzenia w tym pięknym hafcie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę z całego serca spełnienia WSZYSTKICH marzeń! Hafty zapowiadają się wspaniale! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  10. W Nowym roku życzę jak najwięcej radości w życiu codziennym i pięknych haftów :*

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hafty podziwiam i wielki szacunek za cierpliwość i precyzję;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny haft wybrałaś. Ile byś go nie robiła to warto. Pracuj w swoim tempie czerpiąc z tego przyjemność.Życze powodzenia w stawianiu kolejnych xxx i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że jesteś bardzo utalentowana. Piękne prace. Podziwiam. :) Podoba mi się też, jak piszesz. Czuję szczerość i taką swojskość. Od razu człowiek czuje się dobrze. :) Bardzo się cieszę, że nasze drogi się splotły. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kto wie, może akurat kiedyś to marzenie się spełni, warto robić wszystko aby je realizować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj :-) trzymam kciuki za spełnienie marzenia o włąsnym domu :-)
    obraz z pejzażem wymaga chyba sporo cierpliwości, więc będę wiernie kibicować i już teraz czekam na kolejną odsłonę

    OdpowiedzUsuń
  16. patrzę i podziwiam :) i jeszcze pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podziwiam Twoje hafty - są piękne! - Dorcia,życzę aby wszystkie Twoje marzenia się spełniły - pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę Ci spełnienia marzeń.
    Własny domek z ogrodem to świetna sprawa.
    Śliczne są Twoje robótki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny haft wybrałaś. Ile byś go nie robiła to warto. Pracuj w swoim tempie czerpiąc z tego przyjemność.Życze powodzenia w stawianiu kolejnych xxx i pozdrawiam.
    สมัคร D2BET

    OdpowiedzUsuń