Translate / Tłumacz

wtorek, 27 maja 2014

Wyróżnienia są bardzo miłe

Witam

      Dzisiaj nic o haftach, chociaż coś tam działam, ale pokażę jak skończę. Bo szczerze mówiąc nie jestem pewna jak mi to wyjdzie. A nie chcę robić obciachu, sobie hi hi.
      Za to dzisiaj o wyróżnieniach. Otóż mój blog został już po raz drugi wyróżniony, z czego bardzo się cieszę. Bo to oznacza, że ktoś ogląda, czyta i chyba się to podoba, a ja lubię sprawiać przyjemność. Wyróżnienie dostałam od Bluebru nete z bloga "Haft - mój krzyżykowy świat", Ela robi piękne haftowane obrazy. Muszę się przyznać, że zazdroszczę jej staranności z jaką wykonuje swoje prace.
Teraz ja, jako nominowana powinnam nominować kolejne blogi, ale wybacz Elu, nie będę ponieważ uważam, że wszystkie blogi są super i ciężko byłoby mi wybrać. A wszystkich przecież nie mogę :)
Za to odpowiem na Twoje pytania, bo to jest fajny sposób na poznanie się. To rozpoczynam :

1. Ulubiona pora roku - wiosna, bo wszystko budzi się do życia, człowiek nabiera nowej energii, a na                                                drzewach i krzewach pojawia się wspaniała zielona mgiełka.
2. Ulubiona forma odpoczynku - całą rodzinką na działce, przede wszystkim wtedy gdy mam całą rodzinkę                                        przy sobie.
3. Sangwinik, choleryk, flegmatyk czy melancholik - do której grupy się zaliczasz  - po przeczytaniu                                                  charakterystyki wszystkich grup stwierdziliśmy z mężem, że jestem melancholik,                                            pasuje jak ulał.
4. Kawa czy herbata - zdecydowanie herbata, ale nie byle jaka :)
5. Ulubiony motyw w hafcie (robótkach ręcznych) - chyba motywy świąteczne i to wszelkie, bo - kolorowe,                                      wesołe, szybko się robi a efekt super

Starałam się szczerze odpowiadać. Tak jak już pisałam nominuję wszystkie blogi i dlatego na moje pytania może odpowiedzieć każdy kto ma ochotę.

1. Podaj swoją ulubioną książkę i zachęć do przeczytania jej.
2. Ulubiony zapach z dzieciństwa.
3. Najfajniejsze wspomnienie ze szkoły podstawowej.
4. Miś czy lalka?
5. Wymarzony wzór do zrobienia, wyhaftowania.

       No, tyle pisania, a teraz pokażę trochę zdjęć z działeczki, wiecie, każdy posiadacz lubi się chwalić.
                                                Kącik leśny



          Mój kochany rododendron



A to nowy nabytek w kolorze żółtym





I to by było na tyle, tym kwiatowym  i pachnącym akcentem mówię pa.

10 komentarzy:

  1. Gratuluje wyróżnienia i ogrodu , kwiaty piękne:) pozdrawiam cieplutko Monika:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko, kwiaty ładnie rosną, tylko ten deszcz. Podleje ale i trochę zniszczy. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Trochę wiemy więcej o Tobie , ogród rozkwita i cieszy ,ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nie wiesz jednego, moim marzeniem jest to aby poznać Was osobiście. A ogród kwitnie, pachnie i gryzie, bo komarów od zarąbania. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Gratuluję wyróżnienia! A działeczka pięknie się prezentuje.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za gratulacje, a działka to takie małe szczęście. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Masz rację Dorotko, ciężko jest wybrać tylko kilka blogów spośród tylu wspaniałych. Śliczne kwiaty masz na działce ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz Elu, że nie wybrałam blogów, po prostu wszystkie mi się podobają. Kwiaty na działce rosną jak szalone, ale jeszcze lepiej rosną chwasty, niestety hi hi. Dbaj o siebie Elu. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Ogród wspaniale się prezentuje. Śliczne kwiaty.
    Gratuluję wyróżnienia.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Działeczka piękna :-) Nie mogę się doczekać aż u mnie będzie tak pięknie pod oknami :-) Robótki też się doczekać nie mogę, aż obejrzę co tworzysz :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń