Translate / Tłumacz

poniedziałek, 1 grudnia 2014

WYNIKI Candy

Witam

     Jak wszyscy wiemy, wczoraj był 30 listopad. Dla jednych był to dzień imienin Andrzeja, dla innych spokojna i leniwa niedziela. Ale dla mnie był to dzień, w którym kończyło się moje candy i dzień moich urodzin, których? A niech będzie osiemnastych, hi hi plus więcej niż vat.
Moi synowie upiekli dla mnie pyszne ciasto czekoladowe z polewą i posypką. Pyyyyyyyyycha. Od męża dostałam piękny bukiet goździków, to moje ulubione kwiaty. Młodszy syn urządził pokaz sztuczek magicznych. A tak poza tym to odpoczywałam, leniłam się i wygrzewałam w ciepłym domku.



    A dzisiaj zgodnie z tradycją, należało dokonać losowania. Zgłosiło się 56 osób plus jeden pan, a że jest moim siostrzeńcem, to dostanie taki mały prezencik od ciotki. Muszę powiedzieć, że byłam OGROMNIE i MILE zaskoczona, ponieważ nie spodziewałam się tak dużego odzewu.
Chciałabym bardzo, BARDZO podziękować za udział, za odwiedziny nie tylko w komentarzach ale i na blogu. Również dziękuję za bardzo miłe słowa, które dla mnie znaczą naprawdę wiele. Dodają mi sił do pisania, do działania, do rozwijania siebie i co najważniejsze, dałyście mi wiarę w siebie. A ostatnio tej wiary miałam ciut, ciut.  Wiele dziewczyn dołączyło do mojego grona obserwatorów, za co również serdecznie dziękuję.
No dobra, trzymam Was w niepewności i w zdenerwowaniu, więc pora na losowanie.
       Porobiłam losy, mąż pomógł mi poskładać



Oczywiście Miecia musiała zaznaczyć swoją obecność, przecież nic co ważne nie może się bez niej odbyć.
Losy wrzuciłam do maszyny losującej, a losowania dokonał "sierotek" Maciuś.


Pomieszał, wymieszał, pochuchał, podmuchał...


i wylosował

                              "Benia besia"


  A, że były  dwie uroczystości, postanowiłam, że będą wylosowane dwie osoby . I tą drugą wylosowaną jest, tadam   -                       "babciaanulka"


Gratuluję dziewczynom i proszę o przesłanie adresów.

Niespodzianki już się robią, dlatego proszę Was o cierpliwość, bo tak ciutkę to potrwa.

Jeszcze raz dziękuję wszystkim za udział w candy i życzę miłego i ciepłego wieczoru, pa.

34 komentarze:

  1. A ja się nie zapisałam ? No @ jestem i tyle, chociaż pogratuluję wygrywajacym, a Ciebie cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bożenko, na pewno jeszcze kiedyś coś zorganizuję i już serdecznie zapraszam :)

      Usuń
  2. Gratuluję zwyciężczyniom :) I dziękuję za zabawę! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wylosowanym szczęściarom:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję!;) I jeszcze raz Wszystkiego co najlepsze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję dziewczynom, a Tobie jeszcze raz wszystkiego dobrego na te 18-te urodzinki:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ....i znowu nie Ja!
    Gratulacje dla dziewczyn, i wszystkiego najlepszego dla Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko, najchętniej każdej dziewczynie wysłałabym chociaż mały upomineczek :)

      Usuń
  7. Ale super, fajna niespodzianka, dziękuję Dorotko, już piszę adres pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
  8. Spełnienia najskrytszych marzeń :-) a wylosowanym gratulacje! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najserdeczniejsze życzenia urodzinowe!!!. Twoi mężczyźni świetnie się spisali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj świetnie się spisali, co najmniej kilogram mnie przybyło ;)

      Usuń
  10. To ci niespodzianka , tylko pozazdrościć dziewczynom , ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)
    Pysznie wygląda to ciacho.

    OdpowiedzUsuń
  12. no mało mnie ostatnio na blogu , więc przeoczyłam... Ale przyjmij Dorotko najlepsze życzenia urodzinowe - dużo zapału, miłosci i wytrwałości :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze. Ale masz dobrze, ja na swoje urodziny wszystko muszę upiec sama. Też moimi ulubionymi kwiatami są niemodne goździki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Janeczko. Tak dobrze to mam tylko jeden raz w roku, ale za to smakuje ciasto jak nigdy. A goździki są najpiękniejsze (zwłaszcza, że moje nazwisko panieńskie to Goździk, hi hi)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  14. Świetnie, że tyle chętnych było, gratuluję szczęściarom. Zdjęcie z kotem - genialne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje, dzięki za świetną zabawę zapraszam do mnie w odwiedziny http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję i dziękuję za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje dla koleżanek!
    Ja też lubię goździki :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje dla zwycięzców.Wszystkiego dobrego w dniu urodzin Ci życzę.
    Trochę spóźnione ale również serdeczne. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje dla zwyciężczyń! Dzięki za zabawę.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciacho wygląda przepysznie:)
    Gratulacje dla dziewczyn i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Trochę późno, ale gratuluję wygranym i bardzo dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. a już myślałam, ze kot będzie losował :-)
    gratki dla szczęściarzy,
    dzięki Dorciu za zabawę

    OdpowiedzUsuń