Translate / Tłumacz

poniedziałek, 29 grudnia 2014

I cóż, znów po świętach...

Witam

     Wróciłam, jestem, działam.
     Święta minęły mi, tak jak chyba każdej z Was, bardzo szybko. Nie uważacie, że to jest bez sensu, tyle przygotowań, gotowania, pichcenia, pieczenia i nawet człowiek nie ma czasu się nacieszyć tym wszystkim. Bo święta ino mig, i już nie ma. Ale muszę się pochwalić, że wszystko wyszło mi... dobrze. Mogę nawet śmiało powiedzieć, że bardzo dobrze. Pierogi palce lizać, grzybki smażone chrupiące, kompocik nie za słodki i nawet makowiec dał się zjeść.
Mikołaj w tym roku spisał się na medal, a nawet na dwa medale. Bo dostałam wszystko, powtarzam WSZYSTKO co napisałam w liście. Piękne i ciepłe skarpety w śnieżne gwiazdki, bardzo ciepłą koszulkę i cudowne płyty z piosenkami Franka Sinatry i pięcio płytową składankę, którą złożyli moi chłopcy. Są tam piosenki, które uwielbiam i na prawdę bardzo przyjemnie mi się je słucha.
     A żeby się nie zapiec i nie zagotować, to w bardzo rzadkich wolnych chwilach, coś tam sobie haftowałam. Klasa mojego syna wystawia tzw stół kiermaszowy na WOŚP i będą tam mięli różne cudeńka do sprzedaży. Postanowiłam, że porobię im trochę kartek, obrazków, może coś jeszcze. Jak na razie zrobiłam jedną kartkę, ale zaraz biorę się ostro za robotę.



Jeszcze zrobię dla dziadka, parę kartek z kwiatkami.

      I tu mam pytanie i prośbę. WOŚP jest 11 stycznia, ja wiem że to jest nie długo, ale jak byście miały jakieś swoje drobne prace, które zalegają głęboko w szufladach, a mogłybyście przekazać je na tak szczytny cel i mogły je przysłać do mnie, to i ja i dzieciaki z klasy bylibyśmy bardzo szczęśliwi i wdzięczni.

     A w domku po  świętach, świątecznie, choinka,  świeczniki, latarenki i twarde pierniczki. Właśnie, pierniczki, chyba dzięki nim wczoraj złamałam sobie ząb. Poszłam dzisiaj do stomatologa aby się zapisać na pierwszy wolny termin, no i mam, pierwszy wolny - 12 luty. Coś czuję, że do tego terminu, nie będę miała co ratować.
Zamiast zęba, pokażę coś przyjemniejszego, parę zdjęć mojego świątecznego pokoju.







.Tak więc, u mnie atmosfera świąteczna nadal trwa, tylko muszę jakieś ciasto upiec, bo coś mi się chce słodkiego.
     Dziękuję bardzo za wszystkie życzenia świąteczne, za ciepłe i pełne otuchy słowa. Miło wiedzieć, że nie jest jest się samym na tym ogromnym świecie.

Serdecznie pozdrawiam w mroźny wieczór, trzymajcie się cieplutko, pa.

28 komentarzy:

  1. Witaj, witaj Dorotko, jasne ,że nie jesteś sama, piękna choinka, a hafcik super, co do tych zbędnych rzeczy to co tak dokładniej ? mam paczuszkę przygotowaną do Ciebie więc bym coś tam dorzuciła ściskam mocno Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę mieć Takiego Mikołaja to skarb. Ja swojemu musiałam palcem pokazać (czytaj sama sobie kupić) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się wzięłam na sposób i piszę list do Mikołaja i wieszam na lodówce, czyli w widocznym miejscu :)

      Usuń
  3. Oh, ale atmosfera u Ciebie :) Bardzo przytulnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ano stara się człowiek, stara :))))

      Usuń
  4. Mam takie same jak Ty odczucia co do przygotowań świątecznych:)
    Mikołaj u Ciebie spisał się faktycznie na 2 medale:) Super!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie Irenko, trzeba by coś z tymi przygotowaniami zrobić, ale co?????

      Usuń
  5. Śliczna świąteczna atmosfera panuje u Ciebie. Fajnie, ze Mikołaj się spisał, ja również nie mogę na niego narzekać :)))

    Karteczka ślicznie wygląda.


    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Renko, lubię tę atmosferę świąteczną. A prezenty ? Bo byłyśmy grzeczne w tym roku :))) Pozdrawiam

      Usuń
  6. Hafcik dla babci śliczny. Choinka i inne ozdoby super, takie klimaty świąteczne bardzo lubię. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Teresko, jeszcze powstanie kartka dla dziadka :) Pozdrawiam

      Usuń
  7. Dorotko super Mikołaj, muszę też dać mojemu Mikołajowi taki pomysł, hafcik jest piękny, a ozdoby są przepiękne, pozdrawiam i życzę zdrowia, szczęścia w Nowym Roku dla Waszej rodzinki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, dziękuję bardzo za życzenia. A Mikołajowi, no cóż, czasem trzeba podpowiedzieć :))) Pozdrawiam

      Usuń
  8. Niech Nowy Rok 2015
    będzie dla Ciebie czasem pokoju, miłości
    oraz realizacji marzeń....
    ... bo marzenia muszą być! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko, masz rację, trzeba marzyć, bo może kiedyś te marzenia się spełnią :)

      Usuń
  9. Och, jak tu u Ciebie ślicznie, nastrojowo, świątecznie... A hafcik przepiękny! Dziękuję za udział w moim candy, przybywam z rewizytą i zostaję na dłużej :-) Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło gościć Ciebie w moich skromnych progach, rozgość się :) Pozdrawiam

      Usuń
  10. Dorotko piękna choinka [ bombeczka chyba od Dusi?] zresztą kto ich nie ma ? Wszelkiej Pomyślności na ten Nowy Rok ,ściskam ciepło Anulka

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega nastrojowo u Ciebie!
    Wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój dom wygląda pięknie:) Życzę Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku, dużo zdrowia (krótszych kolejek do lekarzy albo lepiej żeby wcale nie musieć do nich chodzić:), miłości, robótkowania i uśmiechów wokół.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego dobrego dorotko w tym Nowym Roku dla Ciebie i Twioch bliskich:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najpiekniejsze zyczenia na Nowy Rok ci zasylam ,,niech ci sie spalnia marzenia.)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dorotko, cel szczytny, kartki na pewno będą miały swoich nowych właścicieli. Choinka piekna :)
    Życzę Ci samych pogodnych dni i spokojnych nocy, weny twórczej i zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dorotko, wszystkiego co najwspanialsze w Nowym Roku. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniale, że wszystkie wigilijne potrawy udały Ci się, choinka śliczna. A kartka na Dzień Babci na pewno szybko zmieni właściciela, wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dorotko, karteczka jest super! Świetny wzór wyszyłaś. Mnóstwo pomyślności w Nowym Roku - i żeby cię wena twórcza nie opuszczała przez cały rok. :)

    OdpowiedzUsuń