Translate / Tłumacz

niedziela, 27 kwietnia 2014

Działka i dalszy ciąg zabawy

Witam

    Dzisiaj nareszcie mogliśmy jechać na działkę, co prawda rano pogoda była nie zachęcająca, ale później zrobiło się słonecznie i bardzo ciepło. A jak ptaki pięknie śpiewały, jejku. Szkoda, że nie mogę Wam puścić tego koncertu. Tyle roboty miałam, że ręce bolą mnie aż do uszu. Ale - wypieliłam, posadziłam, posiałam, podlałam. Mąż kosił trawę, która w nie których miejscach przypominała busz. A Maciek budował zaginione miasto, i mimo dwunastu lat był bardzo szczęśliwym dzieckiem, czyli brudnym dzieckiem :)
   Oczywiście porobiliśmy trochę zdjęć i tu muszę pochwalić swojego syna, bo według mnie robi bardzo ciekawe zdjęcia.






    A tak prezentuje się cała działka, po kosmetycznych upiększeniach




                                                 Nasz piękny dwustuletni dąb


Wygrzewający się zaskroniec, to u nas częsty widok. Dla mnie nie zbyt miły, bo nie lubię gadów.


     Dobra, koniec o działce. Pora na dalszą część zabawy.
W poprzednim poście odpowiedziałam na pytania, starałam się zrobić to szczerze. A teraz moje nominacje i pytania.

Otóż nominuję:

syndromkurydomowej.blogspot.com
promyk2004.blogspot.com
donka66.blogspot.com
wolnechwiledoriss.blogspot.com
swiatnapoddaszu.blogspot.com
odkrywamnanowo.blogspot.com
haftmojkrzyzykowyswiat.blogspot.com
iscprzezzycie.blogspot.com
patynowyklucz.blogspot.com
monikanahamaku.blogspot.com
wloskieslonce.blogspot.com

A teraz pytania:

1. Kto lub co najbardziej Cię inspiruje?
2. Co daje Ci prowadzenie bloga?
3. Wakacje letnie czy ferie zimowe?
4. Dobra książka czy dobry film?
5. Ulubiony kolor i czy przypisujesz mu magiczną moc?
6. Co sprawia Ci największą przyjemność?
7. Twoja ulubiona potrawa?
8.  Szpilki czy tenisówki?
9. Twoje robótkowe marzenie?
10. Czy jest coś czego bardzo chciałabyś się nauczyć?
11. Czy według Ciebie przyjaźń między kobietami jest możliwa?

Dziękuję bardzo za wszystkie miłe komentarze i za odwiedziny, jest mi bardzo miło.
      Życzę miłego nowego tygodnia, zwłaszcza, że będzie krótki. Dlatego będzie bardzo miły.
Trzymajcie się, pa.

17 komentarzy:

  1. Możesz być dumna z działki. Piękny dąb a za zaskrąńcami też nie przepadam.
    U nas ich nie ma. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękną masz działkę, zdjęcia ślicznie wykonane. Do zaskrońców można się przyzwyczaić, to nieszkodliwe zwierzę, ale masz rację, ja też nie przepadam za nimi! Pozdrawiam!.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja działka jest super. Zdjęcia faktyczne bardzo ciekawe i piękne.
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna działka i chyba dość duża, syn Ci rośnie na małego fotografa zdolności artystyczne to po mamie ma. Dziękuję Ci za nominację wkrótce odpowiem na pytania:)) pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o adres do zabawy podaj dalej na e mail: 1960monika@gmail.com
      pozdrawiam Monika:)

      Usuń
  5. Kwiatuszki piękne:))
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję nominacji i zdolnego fotografa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyróżnienia a Twoje dziecko robi niezłe foty :)
    Pozdrawiam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  8. Niczego ta Twoja działeczka - pompa super, a za nominację Dziękuję , jeśli pozwolisz odpowiem u Ciebie ;
    1.Sama sobie jestem inspiracją ha ha
    2.Możliwość bycia w różnych miejscach i poznania Was dziewczyny
    3,Wakacje, a tak dokładniej - wiosna , lato i jesień
    4.Jeśli jest dobre to książka i film [ fantastyki nie lubię]
    5.Nie mam
    6.Radość innych i poczucie ,że mam osoby na których mogę zawsze liczyć
    7 Te w których wyglądam dobrze i czuję się komfortowo
    8.Jedno i drugie [ uwielbiam imprezy, ale w ogrodzie muszą być sportowe]
    9.Stworzyć robótkę , która zadziwiła by mnie samą ha ha
    10,Języków obcych [ bariera językowa tak ogranicza]
    11.Tak oczywiście , sama tego doświadczam ,ale jest to bardzo trudne , bardzo
    Dziękuję Ci bardzo za miłe wyróżnienie ,dziękuję pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Dusiu za odpowiedzi, jeśli chodzi o języki obce to mam to samo.
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Działeczka jest przepiękna! Koszenie trawy na mnie jeszcze czeka...
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za wyróżnienie :-) Bardzo mi miło.
    Odpowiedziałam u siebie na pytania ;-)
    Co do języków to też tak mam :-) Ale zawsze są ważniejsze rzeczy do zrobienia... choćby robótkowe ;-)
    Działeczka piękna a pod tym dębem to bym sama kocyk rozłożyła i popiknikowała ;-)
    Działeczki zazdroszczę, moja pusta, bez żadnych drzew póki co :-( a takie 100-letnie, ze swoją historią to jest coś!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz piękną działkę, a zdjęcia mnie powaliły, precyzja zegarmistrzowska, ostrość, ujęcie, piękne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z imieniu syna :) Jest mu bardzo miło.

      Usuń
  12. To ja się dokładam z kolejnym wyróżnieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam na moje candy :) Pozdrawiam majowo :)

    OdpowiedzUsuń