Translate / Tłumacz

czwartek, 2 stycznia 2014

Coś innego

Witam

     Bardzo dziękuję za wspaniałe życzenia noworoczne, na pewno wszystkie się spełnią.
   
      Ja w tym nowym roku nie podjęłam żadnych postanowień. Jak schudnę to będzie po prostu cud, jak uda mi się zrealizować coś z rzeczy, które wymyśliłam, to będzie  drugi cud. Bo oczywiście pomysłów mam pełen plecak, ale z realizacją to różnie bywa. A to leń, a to czasu brak, a to coś innego ważniejszego wypadnie itd, itp.
      Na razie wzięłam do ręki druty, dawno ich nie trzymałam. I nie tylko je trzymam, ale również coś robię. Otóż robię czapeczkę i "oszukany" golfik dla córeczki mojej siostrzenicy. Ja dla małej jestem tak jakby ciocią-babcią.


  Robię wzorem perełkowym, nie wiem co to za włóczka, znalazłam ją w zapasach. Nawet już nie było metki.


    Miał być różowy otok, ale siostrzenica stwierdziła, że cała biała będzie ładniejsza. Będzie jeszcze biały pompon.


Tak by wyglądało z otokiem. Może coś z tego różu wymyślę.

Starszy syn już zamówił sweter wyrabiany w norweskie wzory. Nie ma sprawy, ale od razu uprzedziłam, że by nie był zdziwiony jak go dostanie dopiero na przyszłą zimę. Nawet grzecznie się zgodził. Za to dla młodszego zaraz zabieram się za czapkę, bo jakoś wyrósł ze starej.
     I to jak na razie tyle z moich robótkowych planów.
A, zapomniałabym, ROBÓTKA 2013



To dla pani Jadwigi z Niegowa


I na zakończenie, mój sierściuch, Miecia

            Witam serdecznie nową obserwującą, jest mi bardzo miło.
Pozdrawiam wszystkich, pa.

4 komentarze:

  1. To już tak jest ,że z początkiem roku mamy postanowienia , gorzej z wytrwaniem , ale próbować trzeba , fajny pomysł z tym różem pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzór perełkowy bardzo ładnie wygląda, a Mikołaj śliczny - super prezencik.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Mikołajki bardzo ładne. Czepeczka też Ci na pewno wyjdzie świetnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że wierzycie we mnie, teraz to śpiewająco pójdą mi drutowe robótki.

      Usuń