Translate / Tłumacz

poniedziałek, 20 stycznia 2014

Robótki szydełkowo-drutowe ciąg dalszy

Witam

     Obiad się gotuje, "chałupka" wysprzątana, kwiaty podlane, kot nakarmiony. Dzieci jeszcze nie jęczą aby dać im laptop, więc mogę coś napisać i pokazać
.
     Nie wiem czy u wszystkich, ale u nas zima rozgościła się na dobre. Jest śnieg, jest zimno, wiatr wieje, a ja właśnie zjadłam ostatniego, podkreślam ostatniego pączka. Przykre... Ale co tam, zaraz wyjadą na stół mąka i te inne i za godzinkę będą faworki, a może precelki serowe. I znów dylemat.

     Ale wracając do zimy. Znalazłam w zakamarkach szafy trochę wełny w kolorze bordo i pomyślałam, że może coś zrobię z tego. Ale co? Na sweterek było za mało, na czapkę wełna za cienka, więc szal. A że ja lubię mieć koło szyi cieplutko to taki szal jest dobrym pomysłem. Cały szal robiłam na drutach ażurkiem, a obramowanie zrobiłam szydełkiem. Długo się robiło, bo obramowanie nie jest przyszywane, tylko robiłam dookoła.





    Najważniejsze, że jest cieplutki, miękki no i wełna nie wala się po szafie, tylko dzielnie służy.
No, teraz mogę laptopa oddać, ale za to biorę się za oszukany golfik dla młodszego syna, bo ze starego już wyrósł.
Życzę miłego popołudnia, pa.

14 komentarzy:

  1. Piękny szal. Podoba mi się zarówno wzór jak i kolor. Jak piszesz, że zima rozgościła się na dobre, to szalik jest jak znalazł.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzór, kolor świetne, a jeszcze otuli ciepło wspaniałe połączenie pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj cieplutki jest, dla takiego zmarzlaka jak ja to bardzo ważne.

      Usuń
  3. Ale fajny blog :) Z pewnoscia bede tu zagladac czesciej :) Szal mi sie ogromnie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odwiedziny i za miłe słowa. Oczywiście zapraszam zawsze i o każdej porze. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Ale cudo. U mnie nie ma zimy bardziej późna jesień :( No ale może to i dobrze bo nie mam takiego milusiego szaliczka do ogrzania
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mogę trochę tej zimy odstąpić, tak jest jej dużo :)

      Usuń
  5. Bardzo ładny wzór i kolor też piękny. A u mnie nie ma zimy tylko pada deszcz.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Zimę mamy piękną, śnieg na drzewach, dzieci sanki powyciągały, tylko jest bardzo ślisko i zimny wiatr wieje. Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Ten kolor ostatnio podbija moje serce, bardzo dobry wybór i jak zwykle pięknie wykonana praca. Podziwiam, podziwiam, podziwiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też mi się ten kolor podoba i muszę przyznać, że jest twarzowy.

      Usuń
  7. O jaki wspaniały i jeszcze w cudnym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest naprawdę ładny, a najważniejsze że jest ciepły.

      Usuń