Translate / Tłumacz

czwartek, 23 stycznia 2014

Ostatnie spojrzenie...

Witam

     Niestety nadszedł ten dzień, kiedy musieliśmy pożegnać się z ... choinką. Nie będę ukrywać, ale było mi bardzo smutno z tego powodu. Czego mi teraz najbardziej brakuje? Światełek kolorowych i błyszczących.
     Ale za to jaki duży pokój się zrobił. Jednak to stare porzekadło prawdę mówi, że jak ci ciasno w pokoju to kozę wstaw a potem ją wystaw.
      O to ostatnie spojrzenie


   Oczywiście moja Miecia musiała wpasować się w zdjęcie.

Kiedyś mąż jadąc z Przemyśla wstąpił do zakładu produkującego bombki i kupił takie cudeńka, jest jeszcze żaba i można powiedzieć Dziadek Mróz.




Miecia jak była mała, to uwielbiała wdrapywać się na sam czubek choinki, aż trzeba było uważać aby się nie przewróciła. Oczywiście kota trzeba było zdejmować, bo sama nie zeszła, cwaniara.


No i teraz trzeba znowu czekać, aż się choinkę rozstawi.
I tym smutnym akcentem kończę na dzisiaj, pa.

8 komentarzy:

  1. Oj, niedługo i my rozbierzemy choinkę, też mi będzie smutno. Miecia śliczna.:) Nasz Tygrys nie jest zainteresowany choinką, choć raz bawił się bombką, która spadła. Ale nigdy nie próbował wchodzić na choinkę, całe szczęście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to masz dobrze ze swoim Tygryskiem, bo ta moja to jest niezły łobuz, ale kochany.

      Usuń
  2. Ja już także uporządkowałam choinkowe sprawy i policzyłam bombkowe straty dokonane przez wścibskie koty.Twój był chyba grzeczniejszy, bo żal byłoby tych bombek figuralnych! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te najładniejsze daję od połowy w górę, a na dole wieszam same plastikowe. Wcześniej za dużo strat było, taki szkodnik z tego kota.

      Usuń
  3. Moja rozebrała się sama ha ha [ opadły wszystkie kolki] pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najfajniejsze jest to, że nasza jest sztuczna a sypie się jak prawdziwa i co roku ma co raz mniej igieł.

      Usuń
  4. Sliczne bombki. Też już rozebrałam choinkę. Od razu zrobiło się więcej miejsca.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że od razu i więcej miejsca i jaśniej, chociaż czegoś brakuje...

      Usuń